HUNTERY GLOSS moja nowa MILOSC :)




Dlugo opieralam sie kaloszom HUNTER. Najpierw stwierdzalam, ze cena ich jest szalona jak na kalosze. Potem wydawaly mi sie za bardzo sportowe do mojego stylu. Dzieki kolezance Julce udalo mi sie kupic w swietnej cenie za 250zl :) jestem z nich bardzo zadowolona i uzytkuje je dosyc czesto. Wygodne, swietnie wyprofilowane w por�wnaniu do moich wczesniejszych za 20zl :) Jednym slowem idealne! Niestety, marza mi sie juz kolejne kolory :( Dzisiaj zatem HUNTERY w roli gl�wnej! Z dobrze znana Wam kurtka pikowana z Zary, sp�dnica z kola z SIMPLE oraz ... NOWYM SZALEM kaszmirowym COS.
 Zycze Wam wszystkich udanego weekendu i mam nadzieje, ze przedswiateczna goraczka Was jeszcze nie ogarnela :)








KLIKNIJ LINK, ABY POLUBIC BLOG NA fACEBOOKu :)



 
Maggie





Comments

Popular Posts

Diamonds

Auntie Love

Black and White