Est�e Lauder Double Wear Stay In Place Make-up




Wiele z Was zadawalo mi pytanie jakiego podkladu uzywam, jaki podklad moim zdaniem jest najlepszy. Dzisiaj kilka sl�w o jednym z podklad�w, kt�ry gosci w mojej kosmetyczce. Est�e Lauder Double Wear Stay In Place Make-up to m�j ulubieniec uzywam odcienia nr 04 Pebble. 


Dlaczego wybralam ten podklad?
Bardzo dobrze kryje, nie ma zadnych widocznych plam, swietnie wsp�lpracuje z innymi produktami, nie roluje sie z moim kremem.





Jak dlugo utrzymuje sie na sk�rze?
Caly dzien do 16 godzin jest w stanie niezmiennym, nie trzeba robic zadnych kosmetycznych poprawek przez caly dzien, nie wymaga (przynajmniej u mnie) pudrowania. Nie ma efektu swiecacej sie twarzy.


Konsystencja:
Podklad jest plynny, z latwoscia sie go aplikuje. Ja robie to palcami, nie uznaje pedzli do podkladu, gabeczek etc., pr�bowalam r�znych sposob�w i dla mnie aplikacja palcami sprawdza sie najlepiej. 






Zalety:

* bardzo dobrze kryje
* nie roluje sie i wsp�lpracuje z kremami Thalgo, kt�rych uzywam
* nie uczula, nie podraznia
* nie przesusza cery
* jest trwaly nawet w ekstremalnych warunkach
* posiada wersje light na lato
* wydajny - przy codziennym stosowaniu jedna buteleczka wystarcza na dwa miesiace


Wady:

* cena; 170 - 175 zl :(


MAGGIE

Comments

Popular Posts

Bebeauty FACE EXPERTIV i MIXA plyn micelarny. PLYNY MICELARNE - CZY warto ich uzywac?

Happy New Year !

Mother of the bride