FOREO LUNA. Nowosc w pielegnacji twarzy!





Witajcie! Oszalalam na punkcie szczoteczek sonicznych mam juz Clarisonica oraz szczoteczke do zeb�w. Jestem im wierna i uwazam, ze to produkty z najwyzej p�lki. Znakomicie wypelniaja swoje zdanie. 
O Clarisonic mozecie przeczytac na moim blogu.



Jakis czas temu uslyszalam o nowosci na polskim rynku a mianowicie FOREO LUNA, jednak ze wzgledu na posiadanie Clarisonic temat odpuscilam. Jednak obecna promocja w Douglasie - szczoteczka do oczyszczania jest przeceniona o 30% ostatecznie skusila mnie do zakupu. Na dokladne por�wnanie tych dw�ch szczoteczek przyjdzie czas. Jednak dzisiaj troche moich spostrzezen na goraco. 







* Kto mial Clarisonica i twierdzil, ze go podraznia bedzie zadowolony, szczoteczka Foreo Luna jest bardzo delikatna, nadaje sie z pewnoscia do sk�r wrazliwych. Ja nie jestem w pelni zadowolona z tej delikatnosci, wole Clarisonica w tym aspekcie.


Foreo uzywamy na w pelni oczyszczona sk�re. Nie podoba mi sie do konca ten pomysl. 


* Trzeba uwazac na to jaki produkt uzywa sie do oczyszczania sk�ry - wszelkie glinki, produkty zawierajace drobinki sa wykluczone, moga bowiem zaszkodzic szczoteczce.


* Do Foreo nie ma wymiennych konc�wek jak do Clarisonic. Zatem wszelkie dodatkowe koszty odpadaja placimy tylko za szczoteczke.


Foreo jest duzo bardziej sztywniejsze, twarde niz konc�wka do Clarisonic. Trzeba sie do tego przyzwyczaic.









Reasumujac, Foreo jest dla mnie tylko alternatywa dla Clarisonica. Na pewno do stosowania tylko rano. Delikatna, nie podraznia idealnie nadaje sie na dni gdzie nasza sk�ra jest wrazliwsza. Jesli ktos posiada Clarisonic i waha sie czy nie spr�bowac Foreo Luna radze dobrze sie nad tym zastanowic. 


Osobiscie, polecam pozostanie przy Clarisonicu. 


Nic lepszego od niego p�ki co na rynku nie ma. Trzeba jednak pamietac, ze to moja subiektywna opinia, kazda sk�ra jest inna i ma inne potrzeby.





Comments

Popular Posts

Diamonds

Auntie Love

Black and White