LUSH RECENZJA - oczyszczanie twarzy - AQUA MARINA LUSH






LUSH - po recenzjach na blogach zrobil na mnie wielkie wrazenie! 

Wydawalo mi sie, ze bede chciala tam kupic wszystko! Ja milosniczka zapach�w sadzilam, ze wydam tam naprawde sporo - wszystko na to wskazywalo. Przegladalam gruntowanie blogu, fora, zeby wiedziec co jest godne uwagi i co kupic. Jednak wizyta w sklepie angielskim STRASZNIE MNIE ROZCZAROWALA. 
Kilka powod�w:


* ja rozumiem, ze kosmetyki maja byc skuteczne, ale "na Boga" czemu tutaj wszystko smierdzi?!?!
* kosmetyki w formie tester�w pootwierane, wiec � z zapach�w stworzyla sie mieszanka wybuchowa :(
* duza ilosc produkt�w, ale klientowi, kt�ry jest pierwszy raz ciezko to ogarnac?!?!?! Gdyby nie mila Pani sprzedajaca, chyba spedzilabym dwie godziny szukajac produkt�w z listy :(
* obsluga bardzo mila, ale nie mozna wszystkiego zachwalac :(



RECENZJA PRODUKTU:

* konsystencja gesta, bardzo dobrze sie naklada produkt i na cere, dobrze rozprowadza.
* produkt nie wysusza, wyraznie zostawia filtr na sk�rze, ma sie wrazenie, ze produkt wniknal w glab.
* najpierw stosowalam go rano� codzienny rytual - oczyszczanie CLARISONIC, potem produkt Lusha, krem nawilzajacy i baza pod podklad�. itd. Dla mnie rano sie nie sprawdzal, mialam wrazenie, ze jest bardzo ciezki i niestety krem kiesko sie chcial wchlaniac. Spr�bowalam wieczorem - niestety, tez sie nie sprawdzil serum na noc nie chcialo sie wchlaniac :(
* og�lne wrazenie i refleksje: zapach produktu - FATALNY przy pierwszy zastosowaniu bylo mi niedobrze � myslalam, ze go wyrzuce do kosza :( wyglad kosmetyku :( zielone glony + r�zowy krem :( wyglada obrzydliwie. Nie wiem czy przy dluzszym stosowaniu nie bedzie zapychal.




-> ocena: produkt dla  B A R D Z O   S U C H Y C H   S K � R. Nigdy wiecej nie kupie, po pierwsze stosowalam dwa tygodnie, marne wrazenia, cena - dosyc wysoka, zapach - ja wiem, ze liczy sie dzialanie, ale dla mnie zapach ma znaczenie :(

 MAGGIE

 

Comments

Popular Posts

Mother of the bride

ZARA burgundy dress and cashmere scraf COS! Christmas look!

Happy New Year !