YANKEE CANDLE i Kringle z ZAPACH DOMU - czyli WIOSNA IDZIE! :)



Wiosna blisko, a co za tym idzie moje upodobania zapachowe sie zmieniaja.
Dzisiaj kilka recenzji nowych zapach�w.


BLACK SANDS 
- wspanialy mesko - swiezy zapach, nie odczuwalam zadnego zapachu kokosa. Producent pisal: "Tajemniczy zapach slodkiego kokosa, orientalnych przypraw i cieplego bursztynu oferuje niezapomniana podr�z w swiat tropikalnej magii."


WILD POPPIES 
- wspanialy, delikatny, lekko slodki zapach mak�w. Znakomicie nadaje sie do
zapalenie w sypialni czy salonie.


SET SAIL 
- ten zapach bardzo przypadl mi do gustu. Bedzie przypominal o nadchodzacych
wakacjach, kt�rych wyczekuje :) morze, fale, statek i slonce :) to chyba bylby najlepszy
 opis tego zapachu, jest orzezwiajacy.


PINK GRAPEFRUIT 
- wspaniale pachnie, ale w pudeleczku. Po zapaleniu jego zapach staje sie ciezki, slodki.
Dla mnie straszny, moze sprawdzi sie w lazience, bede pr�bowac.




COCONUT WOOD 
- kokosowy, ciezki i slodki zapach czyli cos nie dla mnie. Jednak idealnie sprawdzi sie w kuchni - przy otwartym oknie. Dla mnie zapach na raz, na pewno nie bedzie moim ulubionym.


BEACH FIRE 
- ciezki, smierdzacy zapach :) jakbysmy odpalili sobie kadzidelka w domu. Zdecydowanie za ciezki, meczacy i boli od niego glowa.



LILAC PETALS 
 - piekny, swiezy i kwiatowy zapach. Dla mnie wspanialy przypomina mi weekendy u dziadk�w :) odswieza wnetrze i nie jest nachalny.


***

Zostalo mi kilka zapach�w jeszcze do testowania, ale to juz w nastepnych odslonach.
Zachecam Was do przetestowania nowych zapach�w na wiosne! Zawsze zamawiam na ZAPACH DOMU. Przesylki przychodza wspaniale zabezpieczone i sa szybko spakowane! :) A poza tym jako nieliczni maja bardzo duzo nowosci.


MAGGIE

Comments

Popular Posts

Diamonds

Auntie Love

Black and White