WIOSNA / LATO 2014 PASTELE MOJE MUST - HAVE nowego sezonu!




Witajcie! Kolekcje wiosna/lato 2014 juz zagoscily w sklepach. Dzisiaj prezentuje przedstawiam moje must - have na nadchodzacy sezon. Te rzeczy na pewno beda w mojej szafie niekt�re kupie juz teraz inne dopiero w czasie wyprzedazy.

PASTELE, PUDROWE KOLORY - nie ukrywam, ze czuje sie w nich bardzo dobrze. To niewatpliwie moja bajka. Oto kilka propozycji wartych uwagi moim zdaniem:


SYLWIA MAJDAN SUKIENKA:



SYLWIA MAJDAN SUKIENKA:




SIMPLE koszula: 



ZARA marynarka:



ZARA marynarka: 



ZARA zakiet z suwakami:



ZARA sukienka:


ZARA sukienka:



ZARA spodnie woskowane:



MASSIMO DUTTI koszula jedwabna:



MASSIMO DUTTI koszula:



 Nie przepadam za sweterkami, ale ten z Massimo Dutti m�glby zagoscic w mojej szafie:




Sp�dnica MANGO:





Tyle moich propozycji jesli chodzi o pastele, beze i kolory nude. 
Mam nadzieje, ze niekt�re przypadly Wam do gustu.


Maggie






Comments

Popular Posts

Diamonds

Auntie Love

Black and White