Massimo Dutti red jacket + bag Michael Kors - NEW IN!




Wyprzedaze sa dla mnie wyjatkowo laskawe w tym roku. Udalo mi sie zakupic prawdziwe perelki w bardzo niskich cenach. Dzisiaj przestawiam Wam siebie w troche innej odslonie. Gdyby jeszcze rok temu ktos powiedzial mi, ze w mojej szafie bedzie czerwona kurtka popukalabym sie w glowe :) Jednak kurtka z Massimo Dutti przypadla mi do gustu i ostatecznie ja kupilam ja. Tym bardziej, ze lubie bardzo zestawy czarno - czarne czerwien bardzo ladnie bedzie ozywiac calosc. Dzisiaj w komplecie z jeansowa koszula z jedwabnym kolnierzykiem oraz jeansami z Zara. R�wniez w tym poscie pierwszy raz widzicie m�j nabytek z Bicester Village - granatowa torebke Michaela Korsa Jet Set. Zostawiam Was ze zdjecia :)









jacket / kurtka - Massimo Dutti
jeans/jeans - Zara
shirt/ koszula - Massimo Dutti
shoes / trampki - Converse
bag / torebka - Michael Kors
earrings / kolczyki - Apart


Comments

Popular Posts

Diamonds

Auntie Love

Black and White