Happiness is beauty

Finally!!!
The outfit post is here! This week was full of duties for me,but I had time to finish it now. From now on I will change how I post my outfit posts litle by little. I will try not to write to much about what I do, maybe sometimes when I have good inspiration. I want you to focus on the photos and outfit more. That's all I wanted to say for now. Don't forget to comment your opinion. 

Napokon!!!
Outfit post je tu! Ova sedmica je za mene bila puna obaveza, ali sada sam imala vremena da zavr�im. Od sada cu malo po malo mijenjati nacin na koji objavljujem svoje outfit postove. Poku�ati cu da manje pi�em �ta radim, mo�da ponekad kada budem imala dobru inspiraciju. �elim da se fokusirate na slike i ono �to nosim. To je sve �to sam htjela reci i ne zaboravite mi komentarisati va�a mi�ljenja.
''Happiness is beauty'' is name for this post. I had some really wonderful days till now and had so much fun with my friends. We are careless these days and always in a good mood.
We somehow got attention from others because we are always smiling and spreading positive energy. I started to have a postive outlook on everything and found out how many beautiful things are around me. I just put on these clothes and went to this beautiful location to take the photos. Thank you ZAFUL and Rosegal (it has now trending and beautiful red rose dresses for you) for having so many beautiful things for me. Visit my previous post about them  (''Old but gold'') to see more of what they have to offer. As I said on the begining I won't talk so much. I will put the link to the items I wear and you can see how they look on me. When something isn't good I will tell you, but for now everything is great, has great quality and is great to wear on beautiful days that are luckly now coming often. If you have some questions comment and I will answer. I hope you will enjoy this post and visit www.zaful.com and www.rosegal.com. Trust me, you won't regret it.

''Sreca je ljepota'' je ime ovog posta. Imala sam mnogo prekrasnih dana do sada koje sam provela zabavljajuci se sa prijateljima. Bili smo tako nemarni ovih dana i uvijek sa dobrim raspolo�enjem. Dobili smo nekako pa�nju od drugih,jer smo uvijek bili nasmijani i �irili pozitivnu energiju. Pocela sam gledati na sve pozitivno i otkrila kako me mnogo lijepih stvari okru�uje. Samo sam uzela ovu odjecu na meni i oti�la se slikati na ovoj predivnoj lokaciji. Hvala ZAFUL i Rosegal ( ima divne haljine koje su trenutno u trendu i biti ce citavo ljeto: cvijetne haljine) �to imate mnogo lijepih stvari za mene. Posjetite moj prija�nji post i pogledajte jo� neke stvari od njih koje su na meni (''Staro ali zlatno'').  Kako sam rekla na pocetku necu mnogo pricati. Staviti cu vam linkove od odjece koju nosim, a kako izgleda vidite vec na meni. Ako ne�to nije dobro, reci cu vam, ali za sada je sve odlicno, dobrog kvaliteta i prelijepo za no�enje na ove lijepe dane kojih ce srecom biti sada ce�ce. Ako imate jo� kakva pitanja, komentari�ite i ja cu vam odgovoriti. Nadam se da cete u�ivati u ovome postu i posjetiti www.zaful.com i www.rosegal.com. Vjerujte mi, necete se pokajati.
















Hat (�e�ir) - Rosegal
Blouse (Bluza) - Sold out (Rasprodana)
Shorts (�orc) - ZAFUL
Bag (Torba) - ZAFUL
Bracelet (Narukvica) - ZAFUL
Sandals (Sandale) - Sold out (Rasprodane)

Kisses,
Amra.

Poljupci,
Amra.

Comments

Popular Posts

Mother of the bride

ZARA burgundy dress and cashmere scraf COS! Christmas look!

Happy New Year !