Run away

Did you ever wanted to just forget about the past? 
I did. I mean of course you can�t just erase it from your memory, but what you can do is leaving it there where it belongs ... in the past, and definitely not focus on it again. An all time common example, girls who still have feeling for their ex boyfriends. I�ve been there, done that too, but you can�t keep thinking about it forever and blame it on yourself, one day you got to move on, and there are definitely more important and cry worthy things in life than ex boyfriends. There were things that bothered me till yesterday too, but I let them go. I decided to focus on the present and the future. I just leave the things that I have done, regret doing, thought of doing or should have done in the past. It�s like I�m locking them away. Someone would describe this as �running away from the past�, but I dont care. For me a huge burden is going away with that, and I find it important to never lose focus and motivation in life. The following photos you will see are a little bit different from my usual ones. You see me wearing an elegant dress from SHEIN on a railway. It looks like I�m lost and not fitting in that place. That lostness is something I wanted to express with those pictures. I know many of you have felt lost in life from time to time, but you have to remember that all things happen for a reason, and no matter good or bad, they will come your way. Life is about problems and about learning on how to overcome them. Thats it from me. This amazing dress along with the pumps is from SHEIN, and I got an another gorgeous red dress from SHEIN which I will hopefully show you soon too.

Da li ste ikada �eljeli zaboraviti pro�lost?
Ja jesam. Mislim, naravno ne mo�ete izbrisati svoju pro�lost tek tako iz va�ih sjecanja, ali �ta mo�ete uciniti nego ostaviti je tamo i gdje joj je mjesto....u pro�losti, i definitivno se vi�e ne fokusirati na nju. Cest primjer, cure koje jo� uvijek imaju osjecaje za svoje biv�e momke. I ja sam na toj poziciji bila, ali ne mo�ete uvijek razmi�ljati o tome i kriviti sebe. Jednog dana morate ici dalje i definitivno ce biti jo� mnogo va�nijih stvari i stvari vrijednih suza u �ivotu nego biv�i momak. Bilo je stvari koje su me brinule do jucer, ali pustila sam ih. Odlucila sam se fokusirati na sada�njost i buducnost. Jednostavno ostavljam iza sebe stvari koje sam ucinila, kajala se zbog njih, razmi�ljala da ih trebam uciniti. To je kao da ih jednostavno zakljucavam. Neko bi ovo opisao kao ''bje�anje od pro�losti'', ali me ne zanima. Za mene velika briga odlazi tako i meni je bitnije da nikad ne izgubim cilj i motivaciju za �ivot. Slike koje dolaze uz ovaj post su malo drugacije od uobicajenih slika. Kako vidite, nosim elegantnu haljinu iz SHEIN-a na pruzi. Izgleda kao da sam izgubljena i ne prikladna za takvo mjesto. Tu izgubljenost sam htjela izraziti ovim slikama. Znam da dosta vas se osjecalo izgubljeno u �ivotu, ali morate se prisjetiti da se sve stvari de�avaju sa razlogom i bez obzira bilo ono lo�e ili dobro, susretat cete se time. �ivot je o problemima i ucenju na koji nacin da ih prebrodimo. To je to od mene. Ova fenomenalna haljina zajendo sa salonkama je iz SHEIN-a i dobila sam jo� jednu predivnu crvenu haljinu iz SHEIN-a koju cu vam, nadam se, pokazati takode uskoro.
 




















Photographer (Fotografkinja) Emina Avdic

Dress (Haljina) - SHEIN
Pumps (Salonke) - Sold out (Rasprodane); SHEIN


Comments

Popular Posts

Diamonds

Auntie Love

Black and White