Moje HITY na jesien!





Bikery z Zary - dzial dzieciecy. Nie moglam sie nigdy przekonac do
 takiego typu obuwia, jednak jesien idzie wielkimi krokami, musze miec jakies 
plaskie, pelne buty. Wszystkie botki, kt�re mam sa na szpilce. 
Te wydawaly mi sie najbardziej klasyczne i po konsultacjach "spolecznych" zostaly wybrane.






 Myslalam jeszcze nad takimi, ale ostatecznie je odrzucilam:





Mocno mysle nad zamszowymi kozakami na plaskiej podeszwie, 
w tamtym roku wyrzucilam stare, zamszowe kozaki, 
mysle nad godnymi ich nastepcami: 






albo: 







R�wniez chcialabym kupic cos na obcasie czy szpilce, moze takie:




Te polecam, wygodne i dobrze wyprofilowane:





a moze takze te:






Plaszcz w pudrowym r�zu:




Szara bluza tutaj nie znalazlam nic odpowiedniego. 
Moja wymarzona to ta, jednak jej cena� :(




Mysle takze o powiekszeniu garderoby o szary i burgundowy kolor:






Narzutki w tym roku sa szalenie modne:





Ta juz jest w mojej szafie.


Moze dolaczy do niej:











Comments

Popular Posts

Bebeauty FACE EXPERTIV i MIXA plyn micelarny. PLYNY MICELARNE - CZY warto ich uzywac?

Happy New Year !

Mother of the bride